ŠPP
ŠPP
Organizační struktura školního poradenského pracoviště
Mgr. Jaroslav Wutka - metodik prevence, speciální pedagog
Mgr. Lada Boháčková - výchovný poradce
Konzultace každou středu od 12:00 do 13:00, nebo kdykoliv po osobní domluvě
Hlavní cíle školního poradenského pracoviště
1. Poskytování podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
2. Sledování a vyhodnocování účinnosti zvolených podpůrných opatření
3. Prevenci školní neúspěšnosti
4. Kariérové poradenství spojující vzdělávací, informační a poradenskou podporu vhodné volbě vzdělávací cesty a pozdějšímu profesnímu uplatnění
5. Podpora vzdělávání a sociálního začleňování žáků z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými životními podmínkami
6. Podpora vzdělávání žáků nadaných a mimořádně nadaných
7. Průběžná a dlouhodobá péče o žáky s výchovnými či vzdělávacími obtížemi a vytváření příznivého sociálního klimatu pro přijímání kulturních a jiných odlišností ve škole
8. Včasná intervence při aktuálních problémech u jednotlivých žáků a třídních kolektivů
9. Předcházení všem formám rizikového chování včetně různých forem šikany a diskriminace
10. Průběžné vyhodnocování účinnosti preventivních programů uskutečňovaných školou
11. Metodická podpora učitelům při použití psychologických a speciálně pedagogických postupů ve vzdělávací činnosti školy
12. Spolupráce a komunikace mezi školou a zákonnými zástupci žáků a dětí
13. Spolupráce školy při poskytování poradenských služeb se školskými poradenskými zařízeními